Alla inlägg den 17 juli 2009

Av jenny - 17 juli 2009 21:11

som inte vad de vill eller vad de ska göra av sig själva =( Robin har haft några jobbiga dagar nu. Men i kväll var nog det värsta utbrottet jag har varit med om som mamma. han ville inte sova. Han bara skrek, sparkade med skenorna, slog mot mig. Jag sa att jag skulle sitta på golvet bredvis honom. Ivanliga fall somnar både han och Rasmus själva utan problem. Men han bara skrek, jag var för långt bort, jag satte mig nära. nej då satt jag för nära. Rasmus kunde naturligtvis inte somna. Jag sa att han fick gå ut till pappa. Så han tog med sig sin kanin och sitt täcke. Somnade gott i våran säng med pappa som sällskap. Jag fick fortsätta kampen inne i sovrummet. Han ville titta på tv, han ville inte lyssna på musik, han ville lyssna på musik. Han skrek, grät slog på mig och sig själv, dunkade huvudet i vägen. Tillslut höll jag bara honom nära och tårarna rann. Har nog aldrig känt mig så hjälplös någon gång. Tillslut slappnade han av, blev tyst och somnade. Jag satt med honom i famnen en lång stund och bara grät. Jag vet verkligen inte vad det var för fel, vad jag gör för fel. Jag kan ju inte ens trösta min egen son! Vet inte vad jag ska ta mig till. Fan nu sitter jag här och gråter igen =( 


Jag älskar min son så det gör ont i hjärtat men jag har aldrig känt mig så hjälplös som jag gjorde idag. Sen gör det ont i hjärtat när jag tänker på allt som stackars Rasmus missar. Jag känner ofta att han kommer i andra hand. Bara det får mig att gråta =( hur kan man vara en sådan värdelös mamma. Nu orkar jag verkligen inte skriva mer...... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards