Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

varm dag med vattenlek

Av jenny - 29 juni 2009 19:53

Ja idag var det verkligen varmt. På förmiddagen var vi ute med barnen, ojoj vad det var varmt. Inte kunde man sitta i skuggan då barnen springer runt som galningar *s* Sedan gick vi ut efter mellanmålet men då var vi i skuggan och hade vattenlek. Det var populärt. När jag kom hem så gick Micke i väg med Rasmus och Robin och flög lite drake. Skönt att ta igen sig lite.

jag tog och vattnade gräsmattan och rabatterna. Men det slutade med att både Rasmus och Robin var jätte blöta *s* Kul hade vi *ler* Skönt för Robin att kunna svalka ner sig lite.


Micke har varit iväg och köpt räcken till vår takbox. Vi har mycket saker som ska med när vi först ska till kolmården och sedan hem till mina föräldrar. Det är barnvagn, rullstol, gåskal, toalettställningen, kläder, blöjor, katetrar, medicin, klyx mm mm ojoj men  det ska nog få plats hoppas jag. Men det är nog dags att snart söka bidrag för att byta bil.


Nu ska jag titta på Bones. Väntar på Micke som skulle åka och hämta takboxen och sedan köpa lite mat till mig, jag är hungrig.


 
 
mia

mia

29 juni 2009 21:59

Fråga mig nte varför....men fan vad jag blev sugen på thaimat nu!!!!! *kurrar i magen*

http://h

 
Ingen bild

systeryster

30 juni 2009 22:36

Låter som ni har det brai solen! Hoppas vi ses i Norberg när ni är där! Älskar dig! kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 20 juli 2009 17:04

Nu har jag avancerat lite i mitt bloggande Ny adress är     http://livetfranjennyssida.blogspot.com/ ...

Av jenny - 18 juli 2009 22:07

Tänkte bjuda på lite bilder Jag med 2 av mina systrar Här är vi igen Min 3 syster Jag och min man Jag och malin Rasmus som spindelmannen robin som tiger   Nu ska jag sova lite....   ...

Av jenny - 17 juli 2009 21:11

som inte vad de vill eller vad de ska göra av sig själva =( Robin har haft några jobbiga dagar nu. Men i kväll var nog det värsta utbrottet jag har varit med om som mamma. han ville inte sova. Han bara skrek, sparkade med skenorna, slog mot mig. Jag ...

Av jenny - 14 juli 2009 07:36

usch vad det är tråkigt med regn. Får se vad vi hittar på idag. Blir nog en tur till något badhus. man kan ju inte vara inne hela tiden. Barnen börjar ju klättra på väggarna när de inte har sina leksaker. Men i går hade vi fint väder. Blev riktigt va...

Av jenny - 9 juli 2009 08:00

Igår åkte gipset äntligen av. Fötterna ser bra ut. Ärret går runt hela foten. andra foten har ett likadant ärr. Efter avgipsningen åkte vi till delsjön och badade. Det var skönt i vattnet men blåste lite uppe på land så både Rasmus och Robin frös my...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards