Alla inlägg under februari 2009

Av jenny - 27 februari 2009 16:43

har jag varit i idag. Men så mycket har det inte blivit gjort eftersom jag inte orkar. psyket vill men inte kroppen =( jag är totalt slut i kroppen idag. har ont överallt, så jag har varit och plockat ut mina starka värktabletter idag, så jag kanske får sova lite trots värken.

Av jenny - 26 februari 2009 16:16
Create your own banner at mybannermaker.com!

Idag har jag och Emma shoppat lite. För min del blev det inte mycket då vi knappat har några pengar över eftersom Fk inte vill betala ut sjukpenning till mig. Men jag köpte ett par örhängen på glitter sedan lite pärlor på panduro så jag kan göra mina egna halsband.

Emma köpte en massa saker, skiva, sjal, strumpor, benvärmare, kalender mm. Nu är jag otroligt trött, ska försöka sova lite innan det är dags för föräldramötet ikväll.



Här kommer en bild på mig med mina nya örhängen.

Av jenny - 25 februari 2009 18:48

var vi på igår och det var jätte roligt. barnen och vi hade det jätte roligt. Det var inte många barn där heller så det var toppen. Både Emma och Rasmus var svettiga efter många turer upp och ner *ler* här kommer lite bilder. Tyvärr har jag inte fattat hur jag ska göra för att kunna skriva under en bild. Men jag kanske lär mig.


            Robins framtida fritidsintresse?

Robins framtida fritidsintresse kanske?


Detta var svårt och inte så jätte roligt tyckte Rasmus

kommentarer överflödiga *s*

Detta var roligt.

Emma tyckte att det var roligt med stort lego.


oj jag kanske kunde skriva under korten, kan jag ha varit så duktig?

Av jenny - 23 februari 2009 18:39
Create your own banner at mybannermaker.com!

igen.... det är väl så där kul. Men jag och syster yster har roat oss med att gå till ikea och shoppa lite. sen gick vi hem igen. Så det blev några steg för oss idag. Duktigt gjort!


Idag har jag pratat med min chef och på måndag börjar jag jobba igen. Jag kommer att jobba 2 timmar om dagen. Och jag kommer att jobba utöver all personal så orkar jag inte så får jag gå hem, det känns jätte skönt måste jag säga.

Ska bli kul att börja jobba igen. Hoppas verkligen att jag orkar med detta nu.


Kommer lite bilder från helgens snöfest *ler*

Av jenny - 21 februari 2009 09:27
Create your own banner at mybannermaker.com!

ja det frågade jag Rasmus i morse och vet ni vilket svar jag fick? Det är Godis *s* så nu ska jag se om jag kan slita honom och moster Emma från Wiii och gå och köpa lördagsgodis.

Min syster kom igår kväll och ska vara här hos oss i en vecka. Det ska bli roligt.

Av jenny - 19 februari 2009 18:38

kommer det. Jätte roligt för barnen att få uppleva en vit vinter, eller ialllafall några dagar med snö *ler*

Av jenny - 19 februari 2009 13:19

ja det var iallafall vad läkaren sa idag när jag pratade med honom. Jag har förstorade lymfkörtlar i halsen, som jag ska operera bort inom en snar framtid =( de är så pass förstorade att det troligtvis är något allvarligare än de först trott. Så nu börjar en ny lång väntan =(

Av jenny - 19 februari 2009 09:18

Kom bara bajs en gång i går efter att vi kom hem från förskolan.

Idag mår jag bättre, inte lika ont i kroppen  och jag kan röra mig normalt utan att skaka och darra. Ska snart ta och klä på barnen och gå ut en sväng. Får passa på när det är snö ute.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards