Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

ännu en dag till ända

Av jenny - 27 juni 2009 21:43

och det har varit en varm dag *pust* Robin har varit lite grinig idag. Jobbigt med värmen kan jag tänka mig.

två veckor kvar med gips, lilla vännen *ler* Idag blev han arg när han inte kunde gå mellan bordet och soffan. Hans ben har ju tappat lite styrka under denna perioden. Men så fort vi får skenorna ska vi hämta hem barren och börja träna igen. För det verkar ju vara det han vill.


Jag har varit ute mycket idag, men inte tusan har jag blivit något brun =( iofs bra att jag inte bränner mig men lite brun kan jag väl få bli?


Undra vad man ska hitta på med barnen i morgon? blir nog en promenad på morgonen, kanske gå coh titta på hästarna som vi nästan bor granne med.


Snart dags att lägga sig en stund på spikmattan. Ett tag klarade jag av att ligga 40 min men nu fixar jag bara 15, sedan gör det så jäkla ont. Men jag sover så bra nu för tiden och jag känner mig pigg och utvilad när jag vaknar trots att jag inte sover så länge. Det är riktigt skönt och jag tror att det är spikmattans förtjänst.



 
 
mia

mia

27 juni 2009 22:51

Är oxå sugen på en spikmatta. En arbetskamrat har rekomenderat en och likaså den läkaren jag träffade ang min huvudvärk!!!

http://metrobloggen.se/miarydell

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 20 juli 2009 17:04

Nu har jag avancerat lite i mitt bloggande Ny adress är     http://livetfranjennyssida.blogspot.com/ ...

Av jenny - 18 juli 2009 22:07

Tänkte bjuda på lite bilder Jag med 2 av mina systrar Här är vi igen Min 3 syster Jag och min man Jag och malin Rasmus som spindelmannen robin som tiger   Nu ska jag sova lite....   ...

Av jenny - 17 juli 2009 21:11

som inte vad de vill eller vad de ska göra av sig själva =( Robin har haft några jobbiga dagar nu. Men i kväll var nog det värsta utbrottet jag har varit med om som mamma. han ville inte sova. Han bara skrek, sparkade med skenorna, slog mot mig. Jag ...

Av jenny - 14 juli 2009 07:36

usch vad det är tråkigt med regn. Får se vad vi hittar på idag. Blir nog en tur till något badhus. man kan ju inte vara inne hela tiden. Barnen börjar ju klättra på väggarna när de inte har sina leksaker. Men i går hade vi fint väder. Blev riktigt va...

Av jenny - 9 juli 2009 08:00

Igår åkte gipset äntligen av. Fötterna ser bra ut. Ärret går runt hela foten. andra foten har ett likadant ärr. Efter avgipsningen åkte vi till delsjön och badade. Det var skönt i vattnet men blåste lite uppe på land så både Rasmus och Robin frös my...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards