Alla inlägg den 1 juli 2009

Av jenny - 1 juli 2009 20:14

Nu är det bara två dagar kvar till semestern. Hoppas de dagarna går fort.... jag ska jobba 6-14 båda dagarna så jag tror att det kommer bli bra. Men i morgon har vi planering mellan 16-18. Mindre kul, men det får väl gå *ler*


Igår var ju ute och promenerade kl 7 på morgonen, gick en timme sedan hem och duschade innan jag gick till jobbet. I morse gick jag 30 min tidigare till jobbet så det var skönt med en liten promenad. I morgon ska jag också gå tidigare om jag nu kommer upp ur sängen ;o)


Jag är själv hemma, känner mig lite övergiven. Men det är väldigt skönt ändå. Kom hem runt 15.30 solade lite innan jag gick in och städade, plockade upp allt som barnen har släpat fram, dammsög allt och sedan fixade jag disken. Var hur svettig som helst, så det blev en dusch. Nu sitter jag framför Tv och tar det lugnt.

Micke och barnen är ute hos farfar på ön. De kommer hem i morgon runt14 någongång. Saknar mina små barn. Saknar nog min man lite med ;o)


Vikten står still, det jobbiga är att mitt sötsug har kommit tillbaka och det med besked. Försöker stå emot men det är svårt. Men det är bara att kämpa på......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards