Alla inlägg den 9 juli 2009

Av jenny - 9 juli 2009 08:00

Igår åkte gipset äntligen av. Fötterna ser bra ut.

Ärret går runt hela foten. andra foten har ett likadant ärr.

Efter avgipsningen åkte vi till delsjön och badade. Det var skönt i vattnet men blåste lite uppe på land så både Rasmus och Robin frös mycket efter åt.



I morgon bär det av till Kolmården, vi ska vara där i 2 dagar. Båda barnen och vi föräldrar ser fram emot det jätte mycket. Hoppas vädret blir ok. Behöver ingen sol bara uppehåll *ler*

Efter Kolmården bär det av till mina föräldrar, vi är där några dagar, hoppas på fint väder så vi kan njuta av sol och bad. Sedan åker vi hem för att fixa här hemma. Vi ska måla utsidan på vårt uterum och så ska barnen få varsitt rum igen. Vi köpte en ny säng till Rasmus i går av grannen ovanför som ska flytta. Han har fått en loftsäng. Vi ska köpa till skrivbord att ha under. Sedan ska vi måla rummet till honom. Vi ska även fixa vårat sovrum. Men om det blir nu eller senare  det vet jag inte än.

Nu ska jag ta och göra lite frukost till mina hungriga barn. Idag blir det att packa, städa, träffa sjukgymnasten, hämta fothylsorna till Robin och köpa nya sandaler till honom. I kväll ska jag träna bodystep, får väl se hur det går. Jag har fortfarande träningsvärk efter bodypumpen *s*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards