Alla inlägg den 14 februari 2009

Av jenny - 14 februari 2009 19:23

har mina blommor fått idag. Usch så dammiga de var. men nu är de rena och fina. snart dags att lägga barnen. Robin är färdig, han har gått med gåskalet i ca 10min, sedan har han bajsat (sköljning) sedan RIK, jag har även smörjt in honom, då han är så torr speciellt på benen vid skenorna. Där blir han så torr så han får sår =( inte bra och få sår om man inte har någon rörelse och dålig blodcirkulation. Han har fått på sig favorit pyjamasen, Bamse. Nu är det tänderna och sedan sängen.

I morgon fyller prinsen 2 år.



Av jenny - 14 februari 2009 12:34

är det ju idag. I morse tog vi det lugnt, vi låg kvar i sängen lääänge och myste :o) sedan var det upp och göra frukost. Sedan kom barnen och friden var slut *ler* Ibland är det skönt att få vara barnledig men när de kommer hem igen är det underbart :o) Idag har vi städat och fixat lite. Robin fyller 2år i morgon så då blir det kalas.

Nej nu ska jag vila lite. Är så himla trött, har inte kunnat sova någonting på 4 nätter! jag är trött, mina ögon och området runt mina ögon är illröda. Jag ser inte klok ut. Så ikväll blir det en sömntablett så jag hamnar på rätt köl igen.


När jag har vilat ska vi åka till plantagen och köpa lite blommor, mysigt *ler*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards