Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

viktminskning och promenad

Av jenny - 25 juni 2009 17:20

I dag började jag kl 6.00 Det gick bra att komma upp, fast jag var lite fundersam till varför jag hade ställt klockan. Så jag stängde av mobilen och lade mig för att somna om. Sedan kom jag på att... visst fan jag ska ju jobba *s* Inte lätt att vara förvirrad i bland *ler*


När jag slutade gick jag hem och slappade lite, sedan blev det lite solning och nu har jag precis kommit hem från en 50 min promenad i värmen. Det var riktigt skönt måste jag säga.

 Måste bara säga att jag har nått mitt första delmål i viktminskningen *ler* har gått ner 7kg nu *klapp på axeln* faktiskt stolt över att jag fortfarande håller i. jag är inne på 7 veckan nu *ler*


Idag har mina barn varit ledig från förskolan, först fick det bli en tripp till sjukhuset då Robin hade sparkat av sig ena gipset för jag vet inte vilken gång i ordningen *suck* Nu är de på Liseberg med sin pappa, farfar, farbror Stefan och Karro. Farbror Peter han fick stanna kvar och jobba *ler* De skulle nog komma hem runt 18 tiden tror jag. Skönt att ha fått lite egen tid hemma, men just nu sitter jag här med lite dåligt samvete över att jag inte har gjort något vettigt, typ städat eller fixat lite när de inte har varit hemma. Men men jag får göra det i morgon.

Micke jobbar sista helgen nu innan hans semester och jag jobbar en vecka till innan jag börjar min semester. Ska bli skönt med lite ledighet. Så i morgon blir det barnens sista dag på förskolan för 5 veckor.



 
 
Ingen bild

Svärmorsan

25 juni 2009 18:11

Ha inte dåligt samvete, Du är verkligen värd lite egen tid. Annars ser Du ju bara till att alla andra i familjen har det bra.

Kram

Gun

 
Ingen bild

mamma

25 juni 2009 23:47

alla har rätt till egen tid ibland så ha inte dåligt samvete utan bra att du passa på när du ändå var ensam hemma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 20 juli 2009 17:04

Nu har jag avancerat lite i mitt bloggande Ny adress är     http://livetfranjennyssida.blogspot.com/ ...

Av jenny - 18 juli 2009 22:07

Tänkte bjuda på lite bilder Jag med 2 av mina systrar Här är vi igen Min 3 syster Jag och min man Jag och malin Rasmus som spindelmannen robin som tiger   Nu ska jag sova lite....   ...

Av jenny - 17 juli 2009 21:11

som inte vad de vill eller vad de ska göra av sig själva =( Robin har haft några jobbiga dagar nu. Men i kväll var nog det värsta utbrottet jag har varit med om som mamma. han ville inte sova. Han bara skrek, sparkade med skenorna, slog mot mig. Jag ...

Av jenny - 14 juli 2009 07:36

usch vad det är tråkigt med regn. Får se vad vi hittar på idag. Blir nog en tur till något badhus. man kan ju inte vara inne hela tiden. Barnen börjar ju klättra på väggarna när de inte har sina leksaker. Men i går hade vi fint väder. Blev riktigt va...

Av jenny - 9 juli 2009 08:00

Igår åkte gipset äntligen av. Fötterna ser bra ut. Ärret går runt hela foten. andra foten har ett likadant ärr. Efter avgipsningen åkte vi till delsjön och badade. Det var skönt i vattnet men blåste lite uppe på land så både Rasmus och Robin frös my...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards