Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Rubrik saknas

Av jenny - 22 juni 2009 20:19

Gud vad jag är trött på gips! I lördags fick vi åka till akuten 2! gånger för att gipsa om Robin. Andra gången frågade läkaren om vi skulle lägga helgips på benet så vi slapp komma tillbaka på söndagen. Ja tack det vore bra. Så idag har vi varit och gipsat om båda benen och gjort avgjutnignar till skenor och fothylsor. Så om 2 veckor är de färdiga. S¨å jag gissar på att det blir fler resor till sjukhuset för omgipsningar *blä*

Sedan var vi in och gjorde ul på urinblåsan efter rik, då var det 18ml kvar! Inte undra på att han har haft 2 UVI. Så nu fick vi en större kateter. Kändes konstligt och lite läskigt att RIKa honom med den. Men det gick bra och han sa inget om det.

Vi har även bokat in kolmården 2 dagar med övernattning. Ska bli roligt och skönt att få komma iväg bara vi 4. Det är vi värda tycker jag *ler*



Idag har det varit en lång dag. Jobbat från 7.30-16 sedan var det APT mellan 17-19 börjar jobba kl 7.30 i morgon med. Så det känns lite nu, men det är roligt att vara tillbaka på heltid. Har saknat barnen och personalen. Kommer bli tråkigt när två av personalen slutar =( Kommer sakna dem, helst deras humor och glada humör. 

 
 
Ingen bild

Svärmorsan

22 juni 2009 21:38

Så härligt att höra att Ni bokat en tripp till Kolmården. Det är ni verkligen värda. Hoppas att Ni får en jättemysig resa. Kolmården är ju så fint.
Håller tummarna för att de nya gipsen ska sitta kvar hela tiden ut nu.

Kram

Gun

 
Ingen bild

mamma

22 juni 2009 23:53

hoppas det blir fint väder när ni ska till kolmården och sen kommer ni äntligen hit vi väntar och längtar efter er

 
Ingen bild

systeryster

23 juni 2009 18:20

Det är en envis son du har som inte vill hålla sig i gipset! :)
Tråkigt att ni inte kommer v 28, menmen så är det ju ibland... blir inte alltid som man tänkt sig...! Hoppas att allt är bra annars!!
Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 20 juli 2009 17:04

Nu har jag avancerat lite i mitt bloggande Ny adress är     http://livetfranjennyssida.blogspot.com/ ...

Av jenny - 18 juli 2009 22:07

Tänkte bjuda på lite bilder Jag med 2 av mina systrar Här är vi igen Min 3 syster Jag och min man Jag och malin Rasmus som spindelmannen robin som tiger   Nu ska jag sova lite....   ...

Av jenny - 17 juli 2009 21:11

som inte vad de vill eller vad de ska göra av sig själva =( Robin har haft några jobbiga dagar nu. Men i kväll var nog det värsta utbrottet jag har varit med om som mamma. han ville inte sova. Han bara skrek, sparkade med skenorna, slog mot mig. Jag ...

Av jenny - 14 juli 2009 07:36

usch vad det är tråkigt med regn. Får se vad vi hittar på idag. Blir nog en tur till något badhus. man kan ju inte vara inne hela tiden. Barnen börjar ju klättra på väggarna när de inte har sina leksaker. Men i går hade vi fint väder. Blev riktigt va...

Av jenny - 9 juli 2009 08:00

Igår åkte gipset äntligen av. Fötterna ser bra ut. Ärret går runt hela foten. andra foten har ett likadant ärr. Efter avgipsningen åkte vi till delsjön och badade. Det var skönt i vattnet men blåste lite uppe på land så både Rasmus och Robin frös my...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards